Suggerimenti per gallinari a prova di umidità

1. Rinfurzà a struttura di a casa:

 A tempesta d'alta intensità purtata da a tempesta era una grande sfida per l'umiligallinarie case in u sudu.Da i cracks è i danni à a pruprietà, in i casi severi, a casa si sfonda è si sfonda è a vita hè in periculu.

 Prima di una tempesta, rinfurzà ucasaè inspeccionà è rimpiazzà e vecchie strutture dannighjate per migliurà a sopravvivenza in tempu estremu.A struttura di cimentu armatu di a casa hè megliu, è a struttura d'acciaio di a casa di pollulu hè più resistente à l'impattu.L'alimentazione è l'alimentariu deve esse preparatu in casa in anticipu per affruntà a situazione induve hè impussibile di esce per trasportà materiali di produzzione.

https://www.retechchickencage.com/high-quality-prefab-steel-structure-building-chicken-farm-poultry-hosue-product/

 2. Aumentà in modu adattatu a nutrizione di l'alimentazione:

 À e diverse temperature di casa, i pollastri anu diverse esigenze energetiche.Cù cambiamenti bruschi di temperatura, i pollastri anu una grande risposta di stress.A pioggia umida è l'alimentazione muffa ponu ancu aumentà a risposta di stress.

 Per quessa, avete sempre attentu à a previsione di u tempu, è aghjunghje 5-10g d'alimentu à ogni pollulu 1-2 ghjorni prima di a temperatura di calà, per 3-5 ghjorni, per chì u pollulu pò mantene a temperatura normale di u corpu.Dopu chì a temperatura aumenta, torna à a quantità di alimentazione originale.

 À u listessu tempu, una attenzione particulari deve esse pagata à a qualità è a quantità di diversi acidi basati in l'heliu è a proporzione di l'alimentu, riducendu in modu adattatu u cuntenutu di prutezione, è aghjunghje una quantità adattata di materie prime d'alta energia.Prestate attenzione à a circulazione di l'acqua di piovana per impediscenu chì l'alimentu ùn sia umitu è ​​muffa, è aghjunghje in modu adattatu alcuni removers di mildiu.

3. Stress anti-tromba:

 A riduzzione di u stress di l'aviculture causata da a tempesta deve principià da dui aspetti.

 Unu hè u metudu fisicu: chjude e porte è finestri di ugallinaros, è tira l'otturatore per impedisce u ventu è a pioggia;accende e luci in i pollastri per riduce u tremulu di luce causatu da i lampi.

 U sicondu hè l'aghjustamentu dieteticu: aumentà l'offerta di vitamini, è aghjunghje multi-vitamin o vitamina C à duie volte a dosa abituale;s'ellu hè pussibule, aghjunghje unipochi di estratti di medicina tradiziunale cinese per allevà u stress;per e splutazioni cù l'ambienti di ripruduzzione poveri, pudete ancu aghjunghje in l'alimentu o l'acqua potabile L'antibiotici sò aghjuntu in una quantità approprita per prevene l'occurrence di malatie infettive.

https://www.retechchickencage.com/high-quality-prefab-steel-structure-building-chicken-farm-poultry-hosue-product/

 4. Rafforza u travagliu di disinfezione:

 Dopu à u tempu estremu cum'è e timpeste, hè assai faciule per causà l'allevu di virus è bacteria in a splutazioni, è a disinfezione hè assai impurtante.A selezzione di disinfettanti è l'implementazione di u travagliu di disinfezione deve esse realizatu secondu i bisogni di l'agricultori è l'aviculture.

 In u prucessu di selezzione di disinfettanti, hè necessariu di clarificà a natura di i disinfettanti, fà preparazioni ragiunate secondu l'istruzzioni di i disinfettanti, selezziunate u metudu di disinfettante currettu, fate attenzione à l'influenza di diversi fattori nantu à l'effettu di i disinfettanti, è impedisce l'usu di i disinfettanti in u prucessu è l'usu.danni à l'omu, u bestiame è e strutture ambientali.

 In u prucessu di disinfezione, l'allevamentu è l'aviculture duveranu stabilisce gradualmente un sistema di disinfezione cumpletu.U sistema di disinfezione ùn pò micca esse cambiatu à vuluntà, è pò esse ragiunamente migliuratu è perfezionatu secondu a situazione di disinfezione specifica.Un sistema di disinfezione perfetta pò fà u bestiame èallevamenti di pollameottene boni risultati in a disinfezione è a prevenzione, è riduce a perdita di l'allevamenti è l'aviculture.

splutazioni di polli


Tempu di post: May-10-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: