L'effettu di a luce nantu à a casa di pollastru!

U pollulu hè un animali particularmente sensible à a luce.Differenti intensità di luce è u tempu di illuminazione anu un grande effettu nantu à a crescita di i pollastri, a maturità sessuale, a produzzione d'ova è l'abitudini di vita.Chì sò l'effetti di a luce nantu à i polli?

https://www.retechchickencage.com/high-quality-prefab-steel-structure-building-chicken-farm-poultry-hosue-product/

A seguita hè una breve spiegazione.

Ci sò dui tipi di fonti di luce avà, unu hè u sole.I raghji ultraviolet in i ritratti di u sole anu un effettu bactericidal.I raghji ultraviolet ponu illuminà a pelle di pollo à "supplementazione di calcium".A radiazione UV pò prumove a furmazione di u metabolismu minerale è a vitamina D attiva in u corpu di pollo.Cundizioni metabolichi. 

L'altru hè a luce artificiale, vale à dì, l'usu di lampadine è altri arnesi di illuminazione per accende a notte o in lochi più scuri, invece di a luce naturale in u bughju.gallinaria.

A luce hè assai impurtante per un chjusugallinaro.Intensità di luce raghjone è u tempu pò prumove l'alimentazione è u restu di u pollulu per prumove a crescita è u sviluppu di i pollastri.

https://www.retechchickencage.com/contact-us/

1. Affettanu a dieta di pollo, l'esercitu, a salute, u restu è u sviluppu di u sistema riproduttivu 

Per i broilers, l'illuminazione cuntinua hè generalmente utilizata.L'illuminazione cuntinuu hè principalmente per aumentà u tempu di alimentazione di i pollastri è prumove a crescita di i pollastri.In ogni casu, perchè u tempu di illuminazione hè troppu longu, ùn solu aumenta u costu di l'electricità di l'illuminazione, ma ancu stresses i gaddini.A tappa più tardi aumenterà a morte di i pollastri.

2. I polli sò assai sensittivi à l'intensità di a luce

Se l'intensità di a luce hè troppu forte, in più di affettà u restu normale di i gaddini, ancu pruvucarà l'excitazione generale di i gaddini, è ancu "turnendu l'anu" è cumbattimentu.S'ellu ùn hè micca cuntrullatu, ancu pruvucarà i gaddini à picchià l'anu è e piume.A intensità di luce troppu bassu serà preghjudiziu à u crescita è u sviluppu di i gaddini è ritardà a crescita.

https://www.retechchickencage.com/broiler-chicken-cage/

3. A luce di culori diffirenti affetta ancu a crescita è u sviluppu di i gaddini 

A luce gialla-aranciu pò ritardà a maturità sessuale di i pollastri, ma pergalline ovaiole, a luce gialla-aranciu pò migliurà a prestazione di ova è riduce l'occurrence di pecking anale;luce verde o turchinu pò calm broilers è riduce Peck l'anu è e piume, chì hè bonu per catturà i gaddini. 

gallinaria

4. Luce hà ancu qualchì effetti nantu à i gaddini in diverse tappe

  • L'effettu di a luce nantu à i pulcini hè principarmenti chì a luce pò cuntrullà u tempu di sviluppu è a velocità di crescita è u sviluppu di i primi gaddini.Se a luce hè troppu longa, a maturità sessuale serà avanzata, è se a luce hè troppu corta, a maturità di u sviluppu serà ritardata.
  • L'intensità di a luce è u tempu anu un grande impattu nantu à i pollastri in u periodu di pusazione.L'intensità luminosa adatta è u tempu di luce ragiunate mantenenu i pollastri in una bona prestazione di ova.Se u tempu di luce hè troppu cortu, u funziunamentu di e galline ponenu serà ridutta, è se u tempu di luce hè troppu longu, e galline ponenu seranu faticate.
  • A luce per i polli da broiler influenzerà ancu u tempu di macellazione di i broilers.Se i broilers volenu pruduce più carne, anu da manghjà più alimentu.A luce calda hè favurita à u broilergaddini bevi acquaè manghjà a notte per aumentà a ingesta di alimentazione.Guadagna pisu.
  • splutazioni di polli

 

Semu in linea, chì vi possu aiutà oghje?
Please contact us at Email:director@retechfarming.com;
whatsapp:+86-17685886881;

Tempu di Postu: Nov-10-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: