L'usu di a cortina di ventu per u gallinacciu!

Hè una pratica cumuna aduprà a ventilazione verticale per rinfriscà i polli durante a stagione calda di l'estate. Per l'allevamentu intensivu d'ova à alta densità, a velocità di u ventu in ugallinaiudeve ghjunghje almenu à 3 m/s, è a velocità di u ventu in u gallinacciu in e zone à alta temperatura è alta umidità deve ghjunghje à più di 4 m/s per ottene un megliu "effettu di raffreddamentu di u ventu".

gallinaghju

 L'"effettu di raffreddamentu di u ventu" si riferisce principalmente à a velocità di u ventu per riduce a temperatura corporea di i polli.

 Quantu effettu pò avè a velocità di u ventu nantu à a temperatura di u corpu di i polli ?

"Sicondu un studiu di l'Università di Georgia, a velocità di u ventu hè aumentata da 0 m/s à 2,54 m/s. A temperatura corporea di i polli calerà di più di 6"°C.

Per ottene una velocità di u ventu più grande, a pratica abituale hè di fà ugallinaghjuu tettu, riduce l'altezza di u gallinariu, o da a cima di u gallinariu longu u tettu triangulare verticalmente in ghjò ogni certa distanza per installà un paraventu o una cortina paraventu per riduce l'area di a sezione trasversale di u gallinariu per migliurà a velocità di u ventu in u gallinariu.

Perchè fà questu, soprattuttu perchè a velocità di u ventu hè strettamente ligata à l'area di a sezione trasversale di ugallinaiu.

https://www.retechchickencage.com/contact-us/               gallinaiu

Calculu di a velocità di u ventu in un gallinariu ventilatu longitudinalmente: velocità di u ventu = vulume di ventilazione / area di a sezione trasversale di u gallinariu

Hè chjaru da sta formula chì per aumentà a velocità di u ventu di u pullinaghju, o aumentate a ventilazione di u pullinaghju, vale à dì aumentate u numeru di ventilatori resistenti à pressione negativa, o riducete l'area di a sezione trasversale di u pullinaghju.

Aumentà i ventilatori significa aumentà i costi, aumentà u cunsumu d'elettricità, aumentà i costi di manutenzione è, à longu andà, aghjunghje costi operativi significativi à l'impresa.

Dopu, l'aumentu di a velocità di u ventu deve esse cunsideratu riducendu l'area di a sezione trasversale di ugallinaiuQuì sottu capimu i cambiamenti di u gallinacciu prima è dopu l'aumentu di a cortina antiventu per mezu di calculi specifici.

fan

Per esempiu: un gallinaiu largu 12 m, longu 100 m, i muri laterali di u gallinaiu sò alti 2,4 m, u centru di u gallinaiu (u più altu) hè 4,8 m, u gallinaiu hè stallatu cù 10 ventilatori di 50 pollici, a capacità di ventilazione di ogni ventilatore à -50 Pa hè 31000 m³/h.

Allora a velocità di u ventu di u gallinacciu deve esse: velocità di u ventu = vulume di ventilazione / area di a sezione trasversale = 31000 / 3600× 10 / [12× (4,8 + 2,4) / 2] = 86,1 / 43,2 = 1,99 m / s

Sè installemu u tettu o a cortina di u ventu in u gallinacciu, in modu chì l'altezza di a cima di u gallinacciu o di u bordu inferiore di a cortina da terra sia di 3,6 m, è l'altezza di i dui lati di u gallinacciu resti invariata, a velocità di u ventu hè = 31000/3600×10/[12×(3,6 + 2,4) / 2] = 86,1 / 36 = 2,39 m/s

Dunque, in u casu di u listessu numeru di ventilatori, riducendu l'area di a sezione trasversale di u pollame si pò aumentà a velocità di u ventu nantu à a basa di i 0,4 m/s uriginali, vale à dì, l'efficienza hè aumentata di 20%, i cambiamenti di velocità di u ventu prudutti da l'effettu di raffreddamentu di u ventu sò ancu diversi, a differenza trà i dui effetti di raffreddamentu di u ventu currisponde à a temperatura di circa 2, in casu di temperature estremamente alte, a differenza di temperatura di 2hè abbastanza per causà danni serii à i polli.

Gabbia per pollastri di tipu A             https://www.retechchickencage.com/retech-automatic-a-type-poultry-farm-layer-chicken-cage-product/

 

Per piacè cuntattateci àdirector@retechfarming.com


Data di publicazione: 12 d'aostu 2022

Offremu suluzioni prufessiunali, ecunomiche è pratiche.

CONSULENZA INDIVIDUALE

Mandate u vostru missaghju à noi: