L'usu di a cortina di u ventu di a casa di pollastru!

Hè una pratica cumuni di utilizà a ventilazione verticale per rinfriscà i pollastri in a stagione calda di l'estiu.Per l'agricultura intensiva d'ova d'alta densità, a vitezza di u ventu in ugallinaroduveria ghjunghje à almenu 3m/s, è a vitezza di u ventu in a casa di pollastru in i zoni d'alta temperatura è alta umidità deve ghjunghje à più di 4m/s per ottene un "effettu di rinfrescante di u ventu" megliu.

gallinaria

 L'"effettu di rinfrescante di u ventu" si riferisce principalmente à a vitezza di u ventu per riduce a temperatura di u corpu di i polli.

 Quantu effettu pò avè a velocità di u ventu nantu à a temperatura di u corpu di i polli?

"Secunnu un studiu di l'Università di Georgia, a velocità di u ventu hè aumentata da 0 m/s à 2,54 m/s.A temperatura di u corpu di i polli calarà da più di 6°C."

Per ottene una più grande velocità di u ventu, sò a pratica abituale hè di fà ugallinariatettu, riduce l'altitudine di u pollastru, o da a cima di u pollastru longu u tettu triangulare verticalmente in ogni distanza certa per installà una cortina di venti o di cortina per riduce l'area di sezione trasversale di u pollastru per migliurà a velocità di u ventu. in coop.

Perchè fà questu, soprattuttu perchè a velocità di u ventu hè strettamente ligata à l'area di a sezione trasversale di ugallinaro.

https://www.retechchickencage.com/contact-us/               gallinaro

Càlculu di a velocità di u ventu in un gallinare ventilatu longitudinalmente: a velocità di u ventu = u voluminu di ventilazione / area di sezione trasversale di u coop

Hè chjaru da sta formula chì per aumentà a velocità di u ventu di u coop, o aumentà a ventilazione di u coop, vale à dì aumentà u nùmeru di fanatichi resistenti à a pressione negativa, o riduce l'area transversale di u coop.

Aumentà i fanali significa aumentà i costi, aumentendu u cunsumu di l'electricità, aumentendu i costi di mantenimentu, è à longu andà aghjunghje costi operativi significativi à l'impresa.

Allora aumentà a vitezza di u ventu deve esse cunsideratu da riducendu l'area seccionale di ugallinaro.Sottu avemu capitu i cambiamenti di u pollulu prima è dopu à aumentà a cortina di u ventu di u ventu da calculi specifichi.

fans

Per esempiu: un pollulu 12m largu, 100m long, i pareti laterali di u coop sò 2.4m altu, u mità di u coop (u più altu) hè 4.8m, u coop hè stallatu cù 10 50 inch fans, a capacità di ventilazione di ogni fan à -50 Pa hè 31000m³/h.

Allora a velocità di u ventu di u pollulu deve esse: a velocità di u ventu = u voluminu di ventilazione / l'area trasversale = 31000 / 3600× 10 / [12× (4,8 + 2,4) / 2] = 86,1 / 43,2 = 1,99 m / s

Se installemu u tettu o a cortina di u ventu in u coop, cusì chì l'altezza di a cima di u coop o u bordu più bassu di u drape da a terra hè di 3,6 m, è l'altezza di i dui lati di u coop resta invariata, u a vitezza di u ventu hè = 31000/3600×10/[12×(3,6+2,4)/2]=86,1/36=2,39m/s

Per quessa, in u casu di u listessu numaru di fan, riducendu l'area trasversale di a casa di pollame pò aumentà a vitezza di u ventu nantu à a basa di l'uriginale 0.4m/s, vale à dì, l'efficienza aumentata da 20%, I cambiamenti di a velocità di u ventu pruduciutu da l'effettu di u ventu di u ventu hè ancu diversu, a diferenza trà i dui effettu di u ventu chì currisponde à a temperatura di circa 2, in u casu di una temperatura estremamente alta, a differenza di temperatura di 2hè abbastanza per causà danni seriu à i pollastri.

A-type-layer-gabbia di pollo             https://www.retechchickencage.com/retech-automatic-a-type-poultry-farm-layer-chicken-cage-product/

 

Per piacè cuntattateci àdirector@retechfarming.com


Tempu di Postu: Aug-12-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: