Cù l'arrivu di l'autunnu, u clima cambiante, u tempu più frescu è a migrazione di l'acelli migratori, l'alta incidenza di malatie infettive in i polli hè in traccia di entre, è i polli sò suscettibili à e malatie causate da u stress di u fretu è l'acelli migratori.
L'ispezioni quotidiane di u pollame aiutanu à identificà i prublemi in ugallinaiuambiente è migliurà a gestione in tempu per fà fronte à u cambiamentu di u vaghjimu.
U tempu si rinfresca pianu pianu in auturnu, u clima hè variabile, e precipitazioni diminuiscenu, secondu e caratteristiche climatiche, u puntu principale di a cura di a salute di i polli hè basatu annantu à a pulitica "a prevenzione hè più impurtante chè a cura", per migliurà u travagliu di prevenzione autunnale, ricurdendu à a maiò parte di l'agricultori di fà attenzione à i dettagli di i polli.
L'impattu di i cambiamenti ambientali nantu à l'epidemia di pollame
1. A diffarenza di temperatura diventa più grande, a mane è a sera diventanu più fresche. In generale, u tempu in settembre hè più frescu, cusì chì a qualità di u gruppu di pollastri hà qualchì ripresa è adattazione. Tuttavia, cum'è a diffarenza di temperatura trà a mane è a sera cuntinueghja à cresce, è u tempu diventa più frescu, furnisce cundizioni favurevuli per a prevalenza di malatie virali è malatie respiratorie.
2. u clima hè seccu, ugallinaiu A polvera hè aumentata, a mucosa respiratoria di u pollu hè propensa à danni à seccu è cracking, l'aria sospesa cù microorganismi patogeni di polvera, faciule attraversu u dannu di l'infezione di a mucosa respiratoria, malatie respiratorie indotte, in particulare u cattivu ambiente di ugallinaiu, propensu à infezioni miste velenose di gallina da Escherichia coli è Mycoplasma.
3. I zanzari di notte sò aumentati. I zanzari di settembre sò sempre di più, alcune malatie indotte da zanzari, cum'è a varicella è l'incidenza di a malatia di a curona bianca, sò aumentate gradualmente, in particulare a malatia di zanzara di tipu cutanea basata nantu à a varicella si verifica in cattive cundizioni di gestione è senza misure anti-zanzara in l'epidemia di l'allevamentu di polli.
Da u vaghjimu, l'allevamentu di polli hè entratu in a fase di una gestione attenta, a maiò parte di l'agricultori devenu cunsiderà cumpletamente a struttura di u capannone, l'hardware internu è altre cundizioni, è dopu decide nantu à a densità di i polli, nantu à u tempu di i polli, a guvernanza di u gruppu di sottutrasferimentu, l'insulazione, a ventilazione è i metudi d'implementazione di manipulazioni specifiche è altri dettagli.
L'attenzione deve ancu esse focalizzata nantu à a prevenzione è u cuntrollu di e seguenti malatie.
1. per migliurà a prevenzione è u cuntrollu di e malatie respiratorie, a maiò parte di elle sò dovute à a trascuranza di a differenza di temperatura trà u ghjornu è a notte, per ùn furnisce micca un serviziu stellare à u pollu.
2. A frequenza di e malatie di stress da fretu causate da a grande differenza di temperatura trà u ghjornu è a notte hè aumentata, principalmente a trasmissione renale è a borsa, carattarizata da una stretta relazione cù a pioggia è u raffreddamentu di notte, l'iniziu di a malatia hè più urgente, ma assai diagnosi sbagliate è maltrattamenti.
3. per via di a grande densità di u gruppu, ci hè bisognu d'insulazione di notte, gallinaghju chjusucausatu da una scarsa ventilazione è da E. coli è micoplasma più frequenti in sensu mistu.
4. L'influenza è l'infezzione mista di E. coli è micoplasma anu cuminciatu à accade in modu epidemicu.
5. a varicella hà ancu cuminciatu à cumparisce casi gravi, soprattuttu per via di a trascuranza di l'inoculazione. Per fà un bon travagliu di prevenzione è di cuntrollu di a varicella.
6. A prevenzione di a "malattia di bassa temperatura" di u pullastru. E temperature elevate d'estate, a respirazione di u pullastru rinfurzeghja facilmente u corpu causata da a perdita di HCO3-, risultendu in una riduzione di l'assorbimentu di u metabolismu di u calciu, di u fosforu è di altri minerali di u pullastru, pruvucendu una crescita anormale di u tissutu osseu.
Inoltre, avete bisognu di fà attenzione à parechji punti:
1. U tempu di luce naturale in questu periodu hè in una tendenza di accorciamentu graduale, chì ùn hè micca favurevule à a pruduzzione d'ova di i polli.
Per case di gallinachì utilizanu una cumbinazione di illuminazione naturale è artificiale, ci vole à fà attenzione à l'ora quandu e luci sò accende è spente per assicurà chì l'ore di luce ghjurnaliere sianu stabili.
2. Fate un bon travagliu in a gestione di l'alimentazione. Fate attenzione à a temperatura è à l'umidità durante l'alternanza di e stagioni per impedisce chì l'alimentazione diventi ammuffita è assicuratevi chì i polli manghjinu l'alimentazione in a mangiatoia pulita una volta à ghjornu per impedisce chì l'alimentazione si deteriori in u fondu di a mangiatoia.
Durante l'alternanza di l'estate è di l'autunnu, u gallinacciu hè spessu in alta temperatura è alta umidità, ciò chì pò causà facilmente a furmazione di muffa. Sè troppu alimentu hè aghjuntu à a mangiatoia, l'alimentu chì ferma in fondu à a mangiatoia per troppu tempu pò purtà à un deterioramentu di l'alimentu.
3, fate attenzione à l'usu di granu novu, di solitu l'autunnu ghjunghje nantu à u mercatu cumpariscerà un gran numeru di granu novu, u cuntenutu d'umidità di u granu novu hè altu finu à un certu puntu diluisce a nutrizione di u granu, cù l'aumentu di u cuntenutu d'umidità di a proteina grezza significativamente riduttu, cusì per aghjustà currettamente a razione di alimentazione in modu puntuale.
À u listessu tempu, l'altu cuntenutu d'umidità di u granu hà bisognu di pagà più attenzione à u almacenamentu di u granu, bone misure anti-muffa.
Simu in linea, chì possu aiutà vi oghje ?
Please contact us at director@farmingport.com;whatsapp:+86-17685886881
Data di publicazione: 26 d'aostu 2022