Cosa da fà in u pollastru dopu à rinfriscà?

Cù l'arrivu di u vaghjimu, u clima cambiante, u clima più frescu è a migrazione di l'uccelli migratori, l'alta incidenza di malatie infizziosi in i pollastri hè vicinu à entre, è i gaddini sò suscettibili à e malatie causate da u stress friddu è l'acelli migratori.

L'ispezioni di l'aviculture di ogni ghjornu aiutanu à identificà i prublemi in ugallinaroambiente è migliurà a gestione in tempu per affruntà u vaghjimu cambiante.
U clima gradualmente torna più frescu in u vaghjimu, u clima hè cambiante, a precipitazione diminuisce, secondu e caratteristiche climatiche, u puntu principale di a cura di a salute di u pollulu hè basatu annantu à a pulitica "prevenzione hè più impurtante chè cura", per migliurà u travagliu di prevenzione di u vaghjimu. , ricurdate chì a maiò parte di l'agricultori prestanu attenzione à i dettagli di u pollulu.

https://www.retechchickencage.com/new-design-automatic-a-type-4-tiers-160-birds-layer-chicken-cage-product/

L'impattu di i cambiamenti ambientali nantu à l'epidemie di pollo

1.a differenza di temperatura diventa più grande, a matina è a sera diventa più fresca.In generale, u clima in settembre rinfriscà, perchè a qualità di u gruppu di pollo hà qualchì ricuperazione è adattazione.In ogni casu, cum'è a diffarenza di temperatura trà a matina è a sera cuntinueghja à aumentà, è u clima torna più frescu, furnisce e cundizioni favurèvuli per a prevalenza di malatie virali è malatie respiratorie.

2.u clima hè seccu, ugallinaro a polvera aumentata, a mucosa respiratoria di u pollo hè propensa à danni di cracking seccu, l'aria sospesa cù microorganismi patogeni di polvera, faciule per via di i danni di l'infezzione di a mucosa respiratoria, a malatia respiratorja indotta, soprattuttu l'ambiente poveru di ugallinaro, incline à Escherichia coli è Mycoplasma pollame velenoso mistu infezzione.

3.i mosquitoes di notte aumentanu.I mosquitoes di settembre sò sempre più, alcune malatie indotte da mosquito, cum'è a varicella è l'incidenza di a malatia di a corona bianca aumentò gradualmente, in particulare a malatia di mosquito basata nantu à a varicella di a pelle si verificarà in cundizioni di gestione poveri è senza misure anti-mosquito in a splutazioni di pollo. epidemia.
Da u vaghjimu, l'agricoltura di pollame hè intrutu in u stadiu di una gestione attenta, a maiò parte di l'agricultori duverebbe cunsiderà cumplettamente a struttura di u capannone, hardware internu è altre cundizioni, è poi decide nantu à a densità di pollo, nantu à u tempu di pollo, u guvernu di u gruppu sub-trasferimentu. , insulazione, ventilazione è metudi di implementazione di manipulazione specifica è altri dettagli.

https://www.retechchickencage.com/retech-automatic-h-type-poultry-farm-layer-chicken-cage-product/

L'enfasi deve esse ancu nantu à a prevenzione è u cuntrollu di e seguenti malatie.

1.to migliurà a prevenzione è u cuntrollu di malatie respiratorie, a maiò parte di elli sò duvuta à a trascuranza di a diffarenza di temperatura trà u ghjornu è a notte, micca per furnisce un serviziu stella à u pollulu.

2.A freccia di a malatia di u stress friddu causata da a grande differenza di temperatura trà u ghjornu è a notte hà aumentatu, principarmenti a trasmissione renale è a bursal, carattarizata da una stretta relazione cù a pioggia è u rinfrescante di notte, l'iniziu di a malatia hè più urgente, ma un assai misdiagnosis è maltrattamenti.

3. a causa di a densità di a banda hè grande, a necessità di insulazione di notte, pollastru chjusucausatu da a ventilazione povira è più frequenti E. coli è mycoplasma mistu sensu.

4. Influenza è E. coli, mycoplasma mixed infection accuminciau a accade epidemia.

https://www.retechchickencage.com/high-quality-prefab-steel-structure-building-chicken-farm-poultry-hosue-product/

5.chicken pox cuminciò ancu à cumparisce casi seriu, soprattuttu a causa di negligenza di inoculazione.Per fà un bonu travagliu di prevenzione è misure di cuntrollu di a varicella.

6.a prevenzione di u pollulu "malatia di bassa temperatura".Temperature altu veranu, a respirazione di pollo à rinfurzà u corpu facirmenti causatu da a perdita di HCO3-, risultatu in u calciu di pollo, fosforu è altri minerali absorption metabolism hè ridutta, pruvucannu crescita anormali di tissutu osse.

Inoltre, avete bisognu di attentu à parechji punti:

1. U tempu di luce naturale in questu periodu hè in una tendenza di scurzamentu graduali, chì ùn hè micca favurevule à a produzzione d'ova di pollo.

Per gallinarichì utilizanu una cumminazione di illuminazione naturale è artificiale, l'attenzione deve esse pagata à u tempu quandu i luci sò accesi è spenti per assicurà chì l'ore di luce di ogni ghjornu sò stabile.

gabbia automatica di pollo

2. Fate un bonu travagliu in a gestione di l'alimentazione.Prestate attenzione à a temperatura è l'umidità durante e stagioni alternate per impediscenu l'alimentazione di muffa è assicuratevi chì i gaddini manghjanu l'alimentu in a manghjata pulita una volta à ghjornu per impediscenu chì l'alimentu si deteriorà in u fondu di a manghja.

Duranti l'alternità di l'estiu è di u vaghjimu, u pollulu hè spessu in alta temperatura è alta umidità, chì ponu facilmente causà articuli muffa.Sì troppu alimentazione hè aghjuntu à u manghjatu, l'alimentu restante à u fondu di l'abbeveratoghju per troppu longu hè prubabile di guidà à a deteriorazione di l'alimentazione muffa.

3, attenti à l 'usu di novu granu, di solitu vaghjimu ghjuntu nantu à u mercatu cumpariscerà un gran numaru di novu granu, novu cuntenutu di umidità di granu hè altu à una certa misura diluted u nutrimentu di granu, cù l'aumentu di u cuntenutu di umidità di crudu. proteina significativamente ridutta, cusì per aghjustà accuratamente a razione di alimentazione in una manera puntuale.

À u listessu tempu, l'altu cuntenutu di umidità di u granu hà bisognu di più attente à l'almacenamiento di granu, boni misure anti-mold.

https://www.retechchickencage.com/broiler-chicken-cage/

Semu in linea, chì vi possu aiutà oghje?

Please contact us at director@farmingport.com;whatsapp:+86-17685886881


Tempu di Postu: Aug-26-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: