Perchè verificà l'impermeabilità di a casa di pollastru?

A pressione negativa in ugallinariapò esse usatu cum'è un indicatore di u funziunamentu ermeticu di a casa.Per a casa per ottene una ventilazione ideale è per cuntrullà l'aria chì entra in a casa à u locu desideratu, l'aria deve entre in a casa à a velocità curretta, perchè a casa pò esse Una certa pressione negativa deve esse ghjunta.

 A ventilazione raziunale pò esse ottenuta solu se a casa hè ben sigillata / chjusa è libera di perdite d'aria.

 Per assicurà chì a pressione negativa curretta hè mantenuta è per determinà se a casa hà una fuga d'aria chì pò influenzà l'effettu di a ventilazione, a pressione negativa di a casa deve esse verificata ogni ghjornu o periodicamente à u tempu.

 Aduprate manometri di pressione di a casa per verificà a tenuta di a casa

https://www.retechchickencage.com/chicken-house/

1.Equipamentu

  Un manometru o un manometru di pressione manuale installatu in ugallinariasala operatoria.

2.Prucedure di funziunamentu:

A tenuta di l'aria di a casa pò esse verificata da registrà a pressione negativa in a casa.Cù ventilazione minima, a pressione negativa pò esse verificata in ogni locu in a casa è deve esse coherente in tutta a casa.A pressione negativa in a casa deve esse verificata prima chì i bandati sò allughjati o quandu i prublemi di ventilazione sò suspettati (per esempiu: vede condensazione, cattiva qualità di littera, o bande chì ùn si cumportanu micca cum'è previstu, etc.).

 Passu 1. Chiudere tutte e porte è i finestri è tutte l'introi di l'aria è spegne a macchina.

 Passu 2. Sè aduprate un calibre di pressione in manu, mette u tubu di plastica d'alta pressione (pressure pusitivu) fora di a casa per una entrata di l'aria (attenti à ùn apre micca a porta di l'entrata di l'aria troppu o appiattite a pipa plastica), è mette a pressione bassa (pressione negativa) i tubi di plastica sò posti in a casa.

 Nota: Se si usa un manometro montatu nantu à ugallinariamuru, si deve esse calibrated quandu u bandatu hè allughjatu (vede Instructions: How to Calibrate una House Pressure Gauge Fluid).

 Step 3. Fate sicuru chì u corpu gauge pressure hè in a pusizioni zeru.

 Passu 4. Spegne u mutore di u winch di l'entrata di l'aria nantu à u muru laterale, perchè l'entrata di l'aria ùn pò esse apertu automaticamente.

 Passu 5. Accendete dui ventilatori di ventilazione minima (91 cm / 36 inches) o un fan di ventilazione di tunnel (122 cm / 48 inches).

 Passu 6. Registrate a lettura di pressione negativa quandu a lettura di a pressione hè stabile.

https://www.retechchickencage.com/broiler-chicken-cage/

3.Analisi di u risultatu:

A pressione negativa ideale in ugallinariadeve esse più grande di 37,5 Pa (0,15 inches d'acqua).A prissioni negativu datu sottu ùn hè micca una pressione negativa di travagliu.Solu determinanu se u coop hè effittivamenti chjusu.À a ventilazione minima, pò esse necessariu pressioni negative di travagliu più altu.

Per piacè cuntattateci àdirector@farmingport.com!


Tempu di post: Jul-05-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: