Precauzioni per l'usu di un'incubatrice per pulcini

Parechji amichi anu un malintesi dopu avè compru unincubatrice d'ova, vale à dì, aghju compru una macchina cumpletamente automatica. Ùn aghju micca'Ùn ci hè bisognu di preoccupassi di metteci l'ova. Possu aspittà solu 21 ghjorni per chì emergenu, ma senteraghju chì e piantine emergenu dopu à 21 ghjorni. Ci sò relativamente poche o e piantine anu stu tipu di prublema. In fatti, stu tipu di pensamentu hè assai periculosu, è u costu hè ancu enormu, perchè a fattura di l'elettricità per 21 ghjorni ùn hè micca chjuca, è l'ova in l'incubatrice sò veramente sprecate!

 Prublemi chì devenu esse nutati

1. Spostate manualmente l'ova da u cassetto per l'ova da cova à u cassetto per a cova quandu si mette u cassetto. Durante l'operazione, a temperatura ambiente deve esse mantenuta à circa 25°C, è l'azione deve esse rapida. L'ova di ognunuincubatricedeve esse cumpletatu in 30 à 40 minuti. U tempu hè troppu longu. cuntrariu à u sviluppu embrionale.

2. Riduce a temperatura in modu apprupriatu è cuntrullà a temperatura à 37,1 ~ 37,2.

3. Aumentà currettamente l'umidità è cuntrullà l'umidità à 70-80%.

incubatrice d'ova

Pulcini dopu a schiusa

I pulcini chì nascenu in gran numeru finu à 20,5 ghjorni dopu a schiusa, tuttu u batch di cova hà bisognu solu di piglià 2 pulcini per esse liquidati; per l'ova di cova in batch, per via di a schiusa irregulare, seranu pigliati ogni 4 à 6 ore. Durante l'operazione, i pulcini cù una scarsa assorbenza di u cordone umbilicale è lanugine secca devenu esse lasciati temporaneamente in l'incubatoio. Aumentate a temperatura di l'incubatoio da 0,5 à 1°C, è i polli seranu trattati cum'è pulcini debuli dopu à 21,5 ghjorni.

 

Fattori chì influenzanu a schiusa

Durante u sviluppu di l'embrioni di pullastru, u scambiu di gas deve esse realizatu, soprattuttu dopu à u 19esimu ghjornu d'incubazione (12 ore prima in l'estate), l'embrioni cumincianu à respirà per i pulmoni, a dumanda d'ossigenu aumenta gradualmente, è ancu a pruduzzione di diossidu di carbonu aumenta gradualmente.

À questu tempu, s'è a ventilazione hè scarsa, pruvucarà una ipossia severa in l'incubatrice. Ancu s'è a respirazione di u pulcinu natu hè aumentata di 2-3 volte, ùn pò ancu suddisfà a so dumanda d'ossigenu. Di cunsiguenza, u metabolismu cellulare hè inibitu è e sustanze acide sò accumulate in u corpu. L'acidosi respiratoria metabolica si verifica per via di l'aumentu di a pressione parziale di u diossidu di carbonu in u tissutu, chì provoca una diminuzione di a gittata cardiaca, ipossia miocardica, necrosi, disturbi cardiaci è arrestu cardiacu.

 Hè statu determinatu chì u cunsumu d'ossigenu di ogni ovu embrionale durante tuttu uincubazioneU periodu era di 4-4,5 L, è l'emissione di diossidu di carbonu era di 3-3,5 L. L'esperimenti anu dimustratu chì se u cuntenutu d'ossigenu in l'incubatore diminuisce di 1%, u tassu di schiusa diminuirà di 5%; u cuntenutu di diossidu di carbonu intornu à l'ovu embrionale ùn deve micca superà u 0,5%.

incubatrice di pulcini

A quantità nurmale d'ossigenu in l'aria pò esse mantenuta à 20%-21%. Dunque, a chjave per a ventilazione hè di pruvà à riduce a cuncentrazione di diossidu di carbonu intornu à l'ova, è l'effettu di a ventilazione hè ligatu à a struttura di l'incubatore, u disignu architettonicu di l'incubatore è l'ambiente internu è esternu di l'incubatore.

 Cumparandu i fattori chì influenzanu u ritmu di schiusa, a temperatura hè u primu, seguitata da a ventilazione.

Perchè parechji libri sò urdinati per temperatura, umidità, ventilazione ... invece di temperatura, ventilazione è umidità ?

A ragione hè assai simplice, u metudu di schiusa artificiale hè imitatu da e galline chì tenenu l'ova. L'acelli mamme devenu sceglie di tene e so ova in un locu asciuttu. L'acelli sò soprattuttu nantu à l'arburi, è u numeru di schiuse à tempu ùn hè micca grande, dunque a ventilazione ùn hà bisognu di esse cunsiderata troppu;

L'incubazione artificiale hè diversa. A capacità di l'incubatori muderni hè più di decine di migliaia d'ova, dunque a ventilazione hè assai impurtante. Inoltre, parechji esperimenti in l'ultimi anni anu dimustratu chì l'incubazione anidra ùn influenza micca o ùn influenza micca assai a schiusa.

A maiò parte di l'incubatori à l'antica anu svantaghji cum'è un picculu numeru di ventilatori, una bassa velocità è una distribuzione irragionevule. Micca solu a ventilazione hè incompleta, ci sò anguli morti, ma ancu u calore di a fonte di calore ùn pò esse mandatu in tutti i lochi u più prestu pussibule è uniformemente, ciò chì rende a differenza di temperatura in l'incubatore troppu grande. Per questu scopu, l'incubatore deve esse rimodellatu o rimpiazzatu da unu novu.

Per piacè cuntattateci àdirector@farmingport.com!


Data di publicazione: 22 di ghjugnu di u 2022

Offremu suluzioni prufessiunali, ecunomiche è pratiche.

CONSULENZA INDIVIDUALE

Mandate u vostru missaghju à noi: