Precauzioni per l'usu di l'incubatore di pulcini

Parechji amichi anu un malintesi dopu à cumprà unincubatrice d'ova, vale à dì, aghju compru una macchina completamente automatica.Aghju'Ùn ci hè bisognu di preoccupari di mette ova in questu.Puderaghju solu per 21 ghjorni per emerge, ma mi sentu chì e piantini emergenu dopu à 21 ghjorni.Ci sò pocu pocu o e piantini anu stu tipu di prublema.In fatti, stu tipu di pensamentu hè assai periculosu, è u costu hè ancu enormu, perchè a fattura di l'electricità per 21 ghjorni ùn hè micca chjuca, è l'ova in l'incubatore sò veramente perditi!

 I prublemi chì deve esse nutatu

1. Move manualmente l'ova da u vassellu di l'ovu di cova à a tavula di cova quandu si mette a tavula.Durante l'operazione, a temperatura di l'ambienti deve esse guardatu à circa 25°C, è l'azzione deve esse veloce.L'ova di ognunuincubatricedeve esse cumpletu in 30 à 40 minuti.U tempu hè troppu longu.avversu à u sviluppu embrionali.

2. Reduce appropritamenti a temperatura, è cuntrullà a temperatura à 37,1 ~ 37,2.

3. Aumentà bè l'umidità è cuntrullà l'umidità à 70-80%.

incubatrice d'ova

Pulcini dopu a cova

Chicken hatching to 20,5 days after hatching in big numbers, tuttu u batch of hatching solu bisognu di piglià 2 pulcini per esse liquidate;per l'ova di cova in batch, per via di l'incubazione irregolare, seranu pigliati ogni 4 à 6 ore.Duranti u funziunamentu, i pulcini cù l'absorzione di u cordone umbilical poveru è u fluff seccu deve esse temporaneamente lasciatu in l'hatcher.Aumente a temperatura di l'incubatrice da 0,5 à 1°C, è i gaddini seranu trattati cum'è pulcini dèbuli dopu à 21,5 ghjorni.

 

Fattori chì Affettanu l'Eclosione

Duranti u sviluppu di l'embrioni di pollo, u scambiu di gasu deve esse realizatu, soprattuttu dopu à u 19esimu ghjornu di incubazione (12 ore prima in l'estiu), l'embrioni cumincianu à respira per i pulmoni, a dumanda d'ossigenu aumenta gradualmente, è ancu a pruduzzioni di diossidu di carbonu. cresce gradualmente.

À questu tempu, se a ventilazione hè povera, pruvucarà ipoxia severa in l'incubatore.Ancu s'è a respirazione di u pulcino sbulicatu hè aumentata da 2-3 volte, ùn pò ancu risponde à a so dumanda d'ossigenu.In u risultatu, u metabolismu cellulare hè impeditu è ​​i sustanzi acidi sò accumulati in u corpu.L'acidosi respiratoria metabolica si trova per l'aumentu di a pressione parziale di diossidu di carbonu in u tissutu, risultatu in una diminuzione di a pruduzzione cardiaca, ipoxia miocardia, necrosi, disturbi cardiaci è arrestu cardiacu.

 Hè statu determinatu chì u cunsumu di l'ossigenu di ogni ovu di l'embriione in tuttuincubazioneU periodu era 4-4.5L, è l'emissione di diossidu di carbonu era 3-3.5L.L'esperimenti anu dimustratu chì, se u cuntenutu di l'ossigenu in l'incubatore cade da 1%, u ritmu d'incubazione scenderà da 5%;u cuntenutu di diossidu di carbonu intornu à l'ovu di l'embriione ùn deve micca più di 0,5%.

incubatrice di pulcini

A quantità normale di l'ossigenu in l'aria pò esse mantinuta à 20% -21%.Per quessa, a chjave per a ventilazione hè di pruvà à riduce a cuncentrazione di diossidu di carbonu intornu à l'ova, è l'effettu di a ventilazione hè in relazione cù a struttura di l'incubatrice, u disignu architettonicu di l'incubatrice è l'ambiente internu è esternu di l'incubatrice. .

 Paragunendu i fatturi chì affettanu a rata di cova, a temperatura hè a prima, seguita da a ventilazione.

Perchè parechji libri sò classificati per temperatura, umidità, ventilazione ....invece di temperatura, ventilazione è umidità?

U mutivu hè assai simplice, u metudu di cova artificiale hè imitatu da e galline chì tenenu ova.L'acelli mamma deve sceglie di mantene i so ova in un locu seccu.L'acelli sò soprattuttu nantu à l'arbureti, è u nùmeru di cova in un tempu ùn hè micca grande, perchè a ventilazione ùn deve esse cunsideratu troppu;

L'incubazione artificiale hè diversa.A capacità di l'incubatori muderni hè più di decine di millaie di ova, cusì a ventilazione hè assai impurtante.Inoltre, assai esperimenti in l'ultimi anni anu dimustratu chì l'incubazione anidra ùn affetta micca o ùn affetta micca assai l'hatchability.

A maiò parte di l'incubatori antichi anu disadvantages, cum'è un picculu numeru di fan, a bassa velocità è a distribuzione irragionevule.Ùn sò micca solu a ventilazione incompleta, ci sò anguli morti, ma ancu u calore di a fonte di calore ùn pò micca esse mandatu à tutti i lochi u più prestu è uniforme, chì face a diferenza di temperatura in l'incubatore troppu grande.Per questu scopu, l'incubatore deve esse rimodellatu o rimpiazzatu cù un novu.

Per piacè cuntattateci àdirector@farmingport.com!


Tempu di post: 22-jun-2022

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: