Chì ghjè u sistema automatizatu di cullizzioni d'ova?

U sistema automaticu di cullizzioni d'ova facilita l'allevamentu d'ova.Cum'è u gradu di automatizazione è intelligenza dimachini per l'aviculturadiventa urigginariamenti più altu è più altu, l'avicultura cummerciale si sviluppa rapidamente, è l'equipaggiu automatizatu per l'agricoltura di pollame hè amatu da parechje splutazioni.

sistema automaticu di cullizzioni d'ova

Caratteristiche di u sistema automatizatu di cullizzioni d'ova:

1. U corpu principale di l'equipaggiu hè fattu di materiale galvanizatu in caldu, chì hè resistente à a corrosione è hà una vita di serviziu di 15-20 anni.(Cumu uttene a vita di serviziu, dati di prova di spray di sal)

2. A gestione intensiva è u cuntrollu autumàticu, realizà l'alimentazione automatica, l'acqua, a pulizia di u sterco è a cullizzioni d'ova, migliurà a produtividade di u travagliu è risparmià u costu di u travagliu.

3. L'allevamentu di alta densità di 12 strati pò esse realizatu, salvendu a terra è riducendu l'investimentu di custruzzione è i costi di gestione.

4. Hè adattatu perpollastru chjusu, u cuntrollu automaticu di a ventilazione è a temperatura per assicurà chì l'ambiente in u coop risponde à i bisogni di i pollastri.

sistema di cullizzioni d'ova

 

gabbia di pollo a batteria

L'agricoltura di Retech hè impegnata à pruduce machini automatizati megliu, favurevuli à l'agricultura.L'emergenza di a cugliera automatica di uova migliurà assai a produzzione d'ova è aumenta in modu efficace l'efficienza di u travagliu, è hè unu di l'equipaggiu necessariu in u novu.allevamenti di polli à grande scala, per u so usu per aumentà a scala di e splutazioni d'ova.

fabbrica di agricultura di retech


Tempu di Postu: Mar-08-2023

Offriamu un'anima prufessiunale, ecunomica è pratica.

CONSULTING ONE-ON-ONE

Mandate u vostru messagiu à noi: